Frågor och svar

  • Är husen bemannade?

    De flesta husen är bemannade alla våra dagar vi har öppet, vill man vara säker på att träffa en säljare så kan det vara bra att boka en tid med dem.
  • Är alla hus öppna?

    Alla hus är öppna under Nybyggets öppettider.
  • Måste man boka tid?

    Man behöver inte boka tid under våra öppettider såvida man inte vill träffa en specifik säljare. Det går bra att boka tid med säljare även utanför våra öppettider.
  • Är det fri entré?

    Ja
  • Var kan man parkera?

    Parkering finns i anslutning till Nybygger som är gratis.
  • Finns det barnpassning?

    Ja det finns bemannad barnhörna på helger. För tillfället är barnhörnan stängd p g a Covid 19 och uppsatta restriktioner.
  • Finns det ett café?

    Vi har Vilmas Skafferi där man kan fika och köpa enklare lunch. För tillfället är cafét stängt p g a Covid 19 och uppsatta restriktioner.
  • Finns det toaletter?

    Ja
  • Kan vi ta med oss hunden?

    Hundar är välkomna kopplade utomhus på området, men inte i husen.
  • Är husen inredda?

    Alla hus är inredda.
  • Kan man ta sig till Nybygget kommunalt?

    Det finns inga bussar för tillfället som trafikerar Nybygget. Bästa sättet är att ta tåget till Märsta station och därifrån te en Uber eller taxi till Nybygget. Vi rekommenderar i dagsläget att åka bil.
  • Kan man ladda sin elbil?

    I dagsläget finns inga laddare hos oss men vi hoppas kunna lösa det framöver.

Här hittar du de vanligaste frågorna vi får på Nybygget angående vårt område och ditt besök.

Om du inte hittat svaret på just din fråga så kontakta oss gärna per telefon eller mail, så hjälper vi dig.

08-591 119 60
info@nybygget.se